Skocz do zawartości

Witaj na forum webmasterów Webax.pl.

Wyświetl nową zawartość

[SEO] Najlepsza strategia przy wyborze słów kluczowych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie
ARogoz
ARogoz

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 8 postów
#1

Napisano 28 listopad 2012 - 17:54

Jeśli chcecie zaimplementować strategię SEO, to pierwszym krokiem jest wybranie poprawnychsłów kluczowych. Źle dobrane słowa kluczowe spowodują, że cała kampania optymalizacyjna SEOzaprowadzi Was do nikąd i zmarnujecie swój czas oraz pieniądze.
Wybór słów kluczowych będzie się znacznie różnić każdym przypadku. W zależności od rodzaju strony internetowej. Strony, które są statyczne i nie są napędzane przez bazy danych posiadają limit liczby słów kluczowych, którymi mogą zostać objęte. Z drugiej strony aplikacje webowe oparte na bazach danych umożliwiają dynamiczną optymalizację przy użyciu słów kluczowych, w nieograniczonej ilości. Jeśli tworzymy nową stronę, wtedy należy ustalić określoną liczbę słów kluczowych, które są niezbędne jeszcze przed utworzeniem strony. Pozwala to na zaplanowanie architektury strony www do swoich potrzeb, a nie na odwrót.
Wybór słów kluczowych zaczyna sesji burzy mózgów i potrzebujecie zapisywać każdy pomysł jaki się pojawi. Po utworzeniu początkowej listy możliwości nadszedł czas, aby rozpocząć skreślanie niepotrzebnych. Trzy ważne rzeczy do zapamiętania, gdy to robimy:
  • Dłuższe frazy kluczowe są zazwyczaj o wiele łatwiejsze w pozycjonowaniu wysokiego rankingu
  • Wiele wyszukiwarek nie dołącza możliwości słów wynikowych
  • Najczęściej szukane frazy wyszukiwania są wprowadzane w pasku wyszukiwania przy przeważnie małych liter
Więcej na ten temat na: http://webprojektant...slow-kluczowych

Zeus
Zeus

    Webax PRO

  • Administrator
  • 506 postów
#2

Napisano 28 listopad 2012 - 17:57

Nie wiem jak ten poradnik, w sumie nie, nie oszukujmy się - tekst reklamowy ma się do realnego pozycjonowania.

magik89
magik89

    Użytkownik

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów
#3

Napisano 28 luty 2014 - 00:42

Jak najlepsza to tylko profesjonalny audyt i optymalizacja strony :) potem można mówić o pozycjonowaniu :) Oczywiscie jak jest www.


Moje filmy online :) zapraszam


hightower
hightower

    Początkujący

  • Aktywny
  • 112 postów
#4

Napisano 29 marzec 2014 - 08:09

wystarczy prowadzić witrynę mądrze.


Projektujemy nowoczesne, funkcjonalne serwisy internetowe. Głównie nastawieni jesteśmy na przejrzystość i czytelność przekazu tworzonego serwisu.Kreujemy tylko indywidualne koncepcje od podstaw wg. swojej własnej stylistyki. Tworzenie stron hauerpower.com oraz blog z inspiracjami - inspiracje i ciekawostki ze świata grafiki na naszym facebooku.

jsmp
jsmp

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 37 postów
#5

Napisano 11 maj 2014 - 09:46

@hightower: Aby to robić trzeba wiedzieć jak to robić ;) 

Co do 

  • Najczęściej szukane frazy wyszukiwania są wprowadzane w pasku wyszukiwania przy przeważnie małych liter

wielkość liter nie ma żadnego znaczenia dla Google. 

 

 

Nie wiem jak ten poradnik, w sumie nie, nie oszukujmy się - tekst reklamowy ma się do realnego pozycjonowania.

Zgadzam się, więcej w tym reklamy niż samego zajawienia tematu SEO. A szkoda.

 

Jeśli chodzi o kwestie doboru słów kluczowych, to na ten element odpowiada najlepiej kompleksowy audyt SEO, realnie oceniając szanse i możliwości dotarcia na poszczególne słowa kluczowe. Niestety samodzielny dobór fraz lub brak doboru w ogóle skutkuje robieniem long tail'a na randomie - czyli co wpadnie to będzie. Niestety, czasami różnice pomiędzy jedną frazą a inną wynoszą setki wyświetleń dziennie. Osobiście preferuję kilka strategii jeśli chodzi o dobór słów kluczowych, być może niebawem opisze kilka istotnych szczegółów na blogu, ale teraz po krótce:

 

Warto skupić się na:

- long tail - dłuższe frazy ogona (70%) potrafią wygenerować o wiele więcej wejść niż 10-15 topowych fraz (30% ruchu) danej branży

- w przypadku sklepów internetowych - ważny jest każdy detal, buty nike żółte to nie to samo co adidasy nike żółte (tak, adidasy nike!) :)

- większość fraz długoogonowych można zrobić samą optymalizacją witryny

- metoda od długiego ogona do bardzo ściśle dopasowanych fraz (np. opony) jest lepsza niż parcie na odwrót

- warto zadbać o optymalizację serwisu,  dopiero później linkowanie, a nie odwrotnie.

- frazy lokalne (sklep z kawą warszawa/wrocław/kraków) potrafią dotrzeć do lokalnych klientów lepiej niż te ogólnotematyczne


Dowiedz się jak pozycjonować stronę w Google?

Poznaj 8 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych