Skocz do zawartości

Witaj na forum webmasterów Webax.pl.

Wyświetl nową zawartość

Nauka(pomoc)

- - - - -

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie
Tomek 95
Tomek 95

Żółtodziób

• Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 26 październik 2013 - 23:23

Cześć, witam serdecznie!

Szukam osoby, która jest webdeveloperem/masterem co kto woli. Jestem początkującą osobą w tym fachu, chciałbym się poduczyć, zawsze przyjemniej jest, jak można zadać bezpośrednio pytanie osobie na skypie, niż pisać wątek na forum, czekać wielkimi, dłużącymi się godzinami na odpowiedź. Znam podstawowe funkcje PHP, umiem wykonywać zapytania w bazie danych MySQL oraz cały czas programuję/skryptuję w PAWN(rodzina języków C), więc nawet coś z tego można wyciągnąć bez problemu. Planowałbym w przyszłości robić jakieś panele pod forum oparte na silniku IP.Board, dlaczego? Ma przyjemne API. Jeżeli ktoś zdoła mi pomóc, potłumaczyć byłbym niezmiernie wdzięczny, oraz co mogę to bym mógł nawet zapłacić. 

Pozdrawiam,

Tomek 95!

• 0

hightower
hightower

Początkujący

• Aktywny
  • 112 postów

Napisano 05 listopad 2013 - 22:47

muszę Cię zmartwić 

to niestety tak wygląda - wątek na forum i czekanie,

godziny buszowania po sieci często w anglojęzycznych materiałach celem rozwiązania problemu.

• 0
Projektujemy nowoczesne, funkcjonalne serwisy internetowe. Głównie nastawieni jesteśmy na przejrzystość i czytelność przekazu tworzonego serwisu.Kreujemy tylko indywidualne koncepcje od podstaw wg. swojej własnej stylistyki. Tworzenie stron hauerpower.com oraz blog z inspiracjami - inspiracje i ciekawostki ze świata grafiki na naszym facebooku.

Michał
Michał

Początkujący

• Aktywny
  • 88 postów

Napisano 06 listopad 2013 - 18:37