

Dobór słów kluczowych

Napisano 30 sierpień 2012 - 20:35
[font="Courier;"].oooooooo8....ooooooo......o......oooo...oooo.888.........o888...888o...888......8888o..88...888oooooo..888.....888..8..88.....88.888o88..........888.888o...o888.8oooo88....88...8888..o88oooo888....88ooo88.o88o..o888o.o88o....88..[/font]

Napisano 31 sierpień 2012 - 09:21

Napisano 02 wrzesień 2012 - 16:20


Napisano 05 wrzesień 2012 - 21:37

Napisano 09 grudzień 2013 - 01:47
Google Keyword Tool jest dobrym narzędziem na początek. Jednak nie przywiązywałbym się do wyników jakie pokazuje. Mogą mocno różnic się od rzeczywistości. Czasem dla takich wyników nie osiągałem 10% tego co google pokazywał, czasem przekraczałem to 5 krotnie.
Trzeba przy tym narzędziu pamiętać, że to średnia z ostatnich 12 miesięcy, więc to co będzie się działo w wyszukiwaniu może odbiegać od tego co było wcześniej. No i do tego dochodzi sezonowość fraz. W jednym miesiącu jest lepiej, w drugim gorzej.

Napisano 07 grudzień 2020 - 23:26
Polecam Ahrefs i Keywords Explorer + Organic Keywords 2.0
https://adwave.eu/ - marketing internetowy

Napisano 28 grudzień 2020 - 16:53
Luke, ja myślę że będzie ciężko w taki sposób się wypozycjonować, aczkolwiek takie podejście mi się podoba. Musimy tez zwrócić uwagę na to żeby pozycjonować pod tematykę serwisu, a jeśli jest duża konkurencja będzie o wiele trudniej się wybić, zakładając że konkurencja istnieje już kilka lat, ma zbudowaną świadomość marki przez użytkowników, dlatego wchodząc z serwisem gdzie jest duża konkurencja samo pozycjonowanie słowami kluczowymi może mało się przydać.Ale wracając stricte do tematu, to również uważam że dobrym pomysłem jest zrobić sobie listę słów i tyle, warto też dać rodzinie czy znajomym kartkę i żeby wypisali kilka słów pod którymi szukali by Twojego serwisu, bo pamiętaj że Ty znasz swój projekt doskonale, jednak użytkownik szukający informacji już nie do końca i może on przy szukaniu używać słów, które Tobie w ogóle nie przyszyły by do głowy bo są one zbyt oczywiste.
Jeśli piszesz o wyszukiwaniu mniej konkurencyjnych fraz (po 200-300 wyszukiwań w miesiącu) to spoko, jest to jakaś opcja. Czasem nie ma sensu szarpać się o główną i mocno obleganą frazę i poświęcić środki na zdobycie ruchu z innych kierunków. Ale to i tak trzeba użyć narzędzi i dobrze się zastanowić co nam będzie konwertowało. A później modyfikować bo klienci mają swoje pomysły na wyszukanie naszej strony
Ratunku! Jakiś krokodyl spożywa mnie wbrew mojej woli! - król Julian